در حال بارگذاری ...
...

ابراهیم مرادی 

تئاتر مانند یک واسطه  درد و دل‌های جامعه اش را بازگو می‌کند

ابراهیم مرادی 

تئاتر مانند یک واسطه  درد و دل‌های جامعه اش را بازگو می‌کند

نمایش فیزیکال محیطی «هبوط شهرسنگی» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی علی چناری اولین روز اجرای خود را با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه، پشت سر گذاشت وبا استقبال مردم روبه رو شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش  فیزیکال محیطی " هبوط شهرسنگی"  اولین روز اجرای خود را پشت سر گذاشت.  داستان  این نمایش قصه خیر و شری است که بر سر مال دنیا و مسائل مادی بر هم پاشیده اند و به تنگا آمده اند و در پایان دنیا را به صلح و برابری دعوت می کنند ...
ابراهیم مرادی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بعد از تماشای این نمایش گفت:  تئاتر هر کجا باشد با خودش خبرهای خوبی دارد نویسندگان بزرگ می گوییند جامعه ای که تئاتر نداشته باشد، مثل زخم دهان باز کرده می ماند که هر عفونتی را به خودش می گیرد. جامعه ای که تئاتر نداشته باشد زنده نیست.
مرادی ادامه داد: تئاتر مانند یک واسطه  عمل می کند و درد ودل های جامعه اش را بازگو می کند. به مردم  مردم داروهای خوب وشفا بخشی را پیشنهاد میکند. هر چقدر که ما بچه های خودمان را با این هنر آشنا کنیم و بتوانیم شادی را از طریق تئاتر  به جامعه تزریق کنیم اتفاق خوبی است و هرچه قدر جامعه بیشتر تئاتر را بشناسد مطمعنا درارتقاء فرهنگ آن جامعه تاثیر خواهد داشت.

نمایش "هبوط شهرسنگی" 14 لغایت 24 مردادماه ساعت 21  در مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه بر روی صحنه می رود.